AANKOOPADVIES

Hond op school // AANKOOPADVIES

Je hebt besloten om een hond in huis te nemen. Deze keuze is gemaakt en nu is het tijd om de juiste huisgenoot te vinden. Om er zeker van te zijn dat je een goede keuze maakt, kun je terecht bij Hond op School voor aankoopbegeleiding.

Er zijn meer dan 345 hondenrassen. Elk ras heeft zijn eigen uiterlijk, maar nog belangrijker zijn eigen behoeften en karaktereigenschappen. Ook kruisingen of honden uit het buitenland zijn uiteraard een keuzemogelijkheid.

Wij adviseren je graag over de aankoop van een hond, zowel van een pup als van een volwassen hond. In een persoonlijk gesprek gaan we uitgebreid op zoek naar de hond die past bij jouw wensen en leefsituatie. In het gesprek denken wij actief mee. We maken je wegwijs is in de wereld van de hondenrassen. Al jouw vragen beantwoorden we om zo weloverwogen en goed geïnformeerd een keuze te kunnen maken voor een hond. Nu is de kans dat je een hond kiest die een hondenleven lang bij jou past vele malen groter.

In het gesprek komen de volgende onderwerpen aan bod;

• Weet jij nog niet precies welk hondenras je wilt?
  • Wil je meer weten over een bepaald ras?
  • Kies je voor een reu of een teef?
  • Kies je voor een pup of een volwassen hond?
  • In welke leefomgeving komt de hond terecht?
  • Hoe actief ben je?
  • Hoeveel tijd heb je voor de hond?

We kunnen er niet genoeg op wijzen dat het enorm belangrijk is dat je een hond kiest
die qua eigenschappen en karakter zeer goed matcht met je gezinssamenstelling en leefstijl.

Aankoopadvies (ca. 60 minuten)  |  € 95,--

We maken een afspraak bij ons op de hondenschool voor een gesprek, waarin we je heel veel vragen gaan stellen en waarin we bespreken wat voor soort honden(rassen) het beste bij je (leef)situatie zou passen.

Uiterlijk 14 dagen na het gesprek ontvang je een schriftelijk advies dat we telefonisch zullen toelichten.

Interesse?
Vul het onderstaande aanvraagformulier in.