DIENSTEN

Aankoopadvies
Dierenartstraining

Misschien overweeg je een hond in huis te nemen of heb je dit al besloten, maar weet je niet wat voor hond bij jou/jullie past. Wij adviseren je graag over de aankoop van een pup of een volwassen hond.
In een persoonlijk gesprek gaan we uitgebreid op zoek naar de hond die qua eigenschappen (uiterlijk, karakter & gedrag) goed past bij jouw wensen en leefsituatie.

Gedragsconsult

Indien jouw hond gedrag vertoont dat je als hinderlijk of zelfs als een groot probleem ervaart, dan kun je bij Hond op School terecht voor gedragstherapie. Voor gedragstherapie heeft Hond op School een speciaal gedragsspreekuur. Tijdens dit spreekuur kun je met een gediplomeerd gedragstherapeut praten over het probleemgedrag van jouw hond en een plan van aanpak.

Happy in je uppie!
Gedragsconsult

Huilt jouw hond als je de deur uit gaat? Blaft hij de boel bij elkaar? Of is de bank kapot gebeten of het behang van de muren getrokken?
Jouw hond vind het moeilijk om alleen te zijn? Laat ons jou helpen!
Wij begrijpen je en helpen jou en je hond naar meer zelfstandigheid en vrijheid. Met de methode die wij gebruiken, zijn al vele honden wereldwijd geholpen. Een stap-voor-stap programma om je hond te leren alleen thuis te blijven

Buitenlandse hond
Buitenlandse Hond

Er komen steeds vaker honden uit het buitenland naar Nederland. Belangrijk in het leven van deze geadopteerde honden is rust en veiligheid: wennen aan een nieuwe omgeving, verwerken van prikkels, vertrouwen krijgen in de nieuwe eigenaar.
Heb jij een hond uit het buitenland? Ons individuele traject sluit perfect aan bij de behoeften van jou en jouw hond.

Dierenartstraining

Je hond goed voorbereiden op een bezoek aan de dierenarts? Dat kan. Je leert hoe je je hond mee kunt laten werken aan handelingen die een dierenarts uitvoert. Op een positieve manier raakt je hond stapsgewijs vertrouwd met deze handelingen. Je maakt het bezoek aan de dierenarts voorspelbaar voor je hond en dit leidt tot minder of geen spanning.

Maatwerk
Hond op school - Maatwerk

Soms is een hond (nog) niet toe aan het trainen in groepsverband of sluiten de trainingstijden niet aan bij jouw mogelijkheden. Misschien wil je werken aan specifiek gedrag of wil je les in het Engels. Dan is maatwerk dé oplossing! Op zoek naar een flexibel traject met individuele begeleiding? Klik op onderstaande button en kijk wat we voor jou kunnen betekenen.

Lezingen
Hond op school - Lezingen

Veel hondeneigenaren krijgen vroeg of laat te maken met onderwerpen als castratie, lichamelijke verzorging of angst voor (harde) geluiden (vuurwerk). Om eigenaren goed te informeren over deze onderwerpen, organiseren we jaarlijks verschillende (online) lezingen. Zo staat 'castratie' twee keer per jaar op de agenda en is er in oktober/november een vuurwerklezing.

Hondenboetiek WOEFERS
Hond op school - Woefers

WOEFERS is dé webwinkel voor leuke en bijzondere hondenartikelen. We hebben o.a. halsbanden, tuigjes, voerbakken en voerballen, manden, tassen, loop- en jachtlijnen, speelgoed, puzzels en gegraveerde penningen van zeer mooie exclusieve merken. Een groot deel van het assortiment is ook verkrijgbaar bij Hond op school! Kom een kijkje nemen.

Locatie huren
Hond op school - Locatie huren

Onze locatie huren voor een presentatie of workshop? De gunstige ligging, nabij afrit A20, gratis parkeren en de beschikbare multifunctionele ruimtes maken het mogelijk workshops te organiseren of presentaties te houden voor ca. 50 personen. Pantry, toiletten en wifi aanwezig. Klik op de button en bekijk de mogelijkheden.