MAATWERK (Privéles)

Hond op school - Maatwerk

Soms is een hond (nog) niet toe aan trainen in groepsverband of sluiten de trainingstijden niet aan bij jouw mogelijkheden. Misschien wil je werken aan specifiek gedrag of wil je les in het Engels. Dan is maatwerk dé oplossing! Hieronder hebben we een aantal mogelijkheden op een rij gezet.

Privéles op de hondenschool

Privétraining
  • Is jouw hond nog niet toe aan trainen in groepsverband?
  • Sluiten de reguliere lestijden niet aan op jouw mogelijkheden?
  • Wil je werken aan specifiek gedrag?
  • Begeleiding in je eigen tempo of in de Engelse taal (dog training in English)?

Dan is privétraining bij Hond op School dé oplossing!*

Privéles is training afgestemd op jouw wensen. Ook bij deze les draait het om de samenwerking tussen baas en hond. Bij onze privélessen krijgen jij en je hond individueel les op de hondenschool met persoonlijke aandacht en begeleiding van een gediplomeerd instructeur.

Kosten privéles op de hondenschool:

A. Jonge honden (v.a. 12 weken tot 26 weken)

- Intakegesprek en 1e les (50 min) | € 79,--
- Vervolglessen (25 min) | € 40,--

> Direct (na intake) 5 vervolglessen van 25 min. plannen en betalen | € 179,-

* Datum en tijdstip van de les worden in overleg afgesproken.
** Meerprijs 2e hond (zelfde eigenaar) - 25 min | € 15,-

B. Oudere honden (v.a. 6 maanden)

- Intakegesprek en 1e les (50 min) | € 79,--
- Vervolglessen (25 min) | € 40,--
- Vervolglessen (45 min) | € 72,--

> Direct (na intake) 5 vervolglessen van 25 min. plannen en betalen | € 179,-
> Direct (na intake) 5 vervolglessen van 50 min. plannen en betalen | € 299,-

Puppy FUN Privé

Maatwerk - Puppy FUN Privé

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om de Puppy FUN cursus op zaterdag te volgen, dan hebben we de mogelijkheid om een Puppy FUN Privé cursus* te boeken.

De cursus bestaat uit 1 theorieles (online) en 4 praktijklessen (45 min. per les) waarin ook gelegenheid is om vragen te stellen en aanvullende informatie te verkrijgen over het gedrag van je pup.

Bij de eerste les ontvang je een welkomstpakket. Tevens krijg je toegang tot onze online academy (Dogademy) waarin wekelijks aanvullende informatie beschikbaar komt om je de eerste periode te ondersteunen bij de opvoeding van je pup.

Deze cursus kunnen we alleen aanbieden op vrijdag tussen 10.00 en 15.00 of op zaterdag 10.30-13.00.

Kosten Puppy FUN Privé   |  €  249,-

* De inhoud van de cursus is exact hetzelfde als de reguliere Puppy FUN op zaterdag.

Privéles aan huis / op locatie

Hond op school - Privétraining op locatie

Ben je niet in de gelegenheid naar de hondenschool te komen of wil je werken aan bepaald gedrag thuis of op een specifieke locatie dan is er een mogelijkheid dat wij naar jou komen.

Om een juiste prijsopgaaf te maken hebben we een goede omschrijving van je hulpvraag nodig. Vul het formulier in (klik op de button onder de foto) of neem telefonisch contact met ons op.

Kosten Privéles op locatie*

- Intakegesprek en 1e les (90 min) | € 159,--
- Vervolglessen (50 min) | € 95,--
- incl. voorrijkosten (max. 60 km) | € 25,—

Direct (na intake) 5 vervolglessen plannen en betalen | € 429,--

* Voorbeeldcalculatie. Neem voor een exacte prijsopgave contact met ons op.

Interesse in Privétraining op maat?

Neem contact met ons op.