COACHES

Danielle Post

Eigenaar
SA Pro Behavior Consultant | Gedragstherapeut (NVGH) | Kynologisch instructeur (Martin Gaus)
Het professionele hart van Hond op school.

Als gedragstherapeut, kynologisch instructeur en inkoper van WOEFERS Hondenboetiek weet zij alles van honden. Hoe ze leren, de manier waarop ze communiceren, waarom ze zich op een bepaalde manier gedragen en wat ze leuk vinden om te doen.

Naast het gedragsconsult en de verlatingsangst trajecten (methode Julie Naismith) verzorgt zij o.a. lezingen, privé-trainingen en de cursussen Puppy FUN, Puppy PLUS, Puppy EXTRA, Route 18, HELP! Mijn Hond ... en Balans & Coördinatie.

Dennis Hardenbol

Eigenaar
Kynologisch instructeur (Martin Gaus)
De spin in het web van Hond op school.

Is naast kynologisch instructeur, ook financieel manager, backoffice medewerker en marketing & creative director. De perfecte 'andere helft' van de twee-eenheid die de succesformule van Hond op school hebben gecreëerd.

Naast zijn werkzaamheden achter de schermen verzorgt hij o.a. de cursussen Puppy FUN, Puppy PRO, Brugklas Braaf en Hoopers.

Arja Hak

Arja Hak
Zelfstandig Kynologisch instructeur (O en O)
De allrounder.

Arja heeft van haar passie haar werk gemaakt. Ze geeft zelfstandig les binnen Hond op school en zet zich elke dag met hart en ziel in voor een optimale band tussen hond en eigenaar. Daarnaast maakt zij hondenspeeltjes en -artikelen.

Zij doet ze veel privé-trainingen en verzorgt o.a. de cursussen Puppy FUN, Puppy PRO, Brugklas Braaf, PuzzelPret, High Five en FootLoose.

Herma de Herder

Kynologisch instructeur (Martin Gaus) | SA Pro Behavior Consultant | Gedragstherapeut (NVGH)
De zeer leergierige boekenwurm.

Begonnen als stagiaire gedragstherapie (Martin Gaus Academy), maar inmiddels ook als kynologisch instructeur zelfstandig les aan het geven. Naast het volgen van diverse scholingstrajecten heeft ze samen met Daan de "Dierenarts Training" ontwikkeld.

Naast het gedragsconsult en verlatingsangst trajecten verzorgt zij o.a. ook privé-trainingen en de cursussen Puppy FUN, Puppy Extra en SnuffelClub.

Nicole | Stagiair Kynologisch Instructeur

Wij zijn regelmatig op zoek naar vrijwilligers. Dus lijkt het jou leuk om met mensen en honden te werken en ons te ondersteunen bij de diverse werkzaamheden binnen de hondenschool, stuur ons dan een mail waarin je je interesse en motivatie kenbaar maakt.